Dlouho jsme si říkali, že jsme typická kovářova kobyla, která chodí bosa.
Pro jiné vymýšlíme nápady, zatímco pro sebe nic.
A tak jsme si jednoho dne dali sami sobě zadání něco vymyslet. Jen přijít na to, kde a co.
Volba padla na golfové hřiště, usoudili jsme, že tam by se mohli pohybovat naši možní klienti.
Z našich hlav jsme rovnou vytěsnili uniformní reklamu na klasických plochách, kam by chybělo jen dodat sdělení typu “ABOXS - víc než reklama.” To bychom popřeli sami sebe.
Vymýšlení spočívalo hlavně v tom, že jsme buginou projížděli hřiště a přemýšleli, jak co využít, aby to pasovalo na nás a náš obor. Rozebírali jsme vodu, písek, vzduch, stromy … , až kolegyně Martina přišla na nápad využít box na výdej míčků, kam by se mezi armádu bílých míčů hodil jeden zelený, který jsme nazvali Šotek.
A ten, komu vypadne, dostane na recepci odměnu.
S nápadem jsme se svěřili vedení hřiště, kterému se dost zalíbil a dal mu podporu.
Pak přišla vizuální realizace a vznikl Golfový Šotek.
Jak nápad zafunguje, nevíme. Z praxe a sledováním jiných reklamních příběhů víme, že i ten nejlepší nápad na světě vůbec nemusí oslovit.
To poznáme až z návštěvnosti těchto stránek a čtenosti tohoto příběhu.
Můžete si být jisti, že dáme vědět.
Aboxs team.
Published by: admin in Nezařazené
Comments are closed.