Žádný jiný obor nenasává s takovou vervou nové trendy, rozumějte nová slova, jako marketingová komunikace. Poslední dobou má zelenou Content marketing.
Obsahový marketing coby nová modla. Zastánci nového trendu říkají, že marketingová komunikace by měla mít obsah. Cokoliv teď marketingoví a reklamní pracovníci vytvoří musí být natolik zajímavé pro zákazníka nebo spotřebitele, že se s chutí začte a ta informace jej zaujme až tak, že výrobek koupí. A jak to bylo to teď? Vytvářel se jen obsah pro obsah ? Něco jako slepý text, bez ambicí, že to někdo bude číst ? Nevytvářel a dnešní obsahový marketing není v ničem převratný. Snad jen v tom, že o potřebě relevantního obsahu otevřeně mluvíme.
Marketingový obor, stejně tak, jako ostatní má potřebu přicházet s novými výrobky a službami, s čímkoliv, co zaujme klienty, kteří oprávněně namítají, že v marketingové komunikaci se zas tak nic nového neděje. A tak se noví specialisté na daný obor všemocně snaží sdělovat, že se dějí převratné věci, že právě oni mají zcela nový výjimečný produkt , který posune klientovo komunikaci do nových sfér.
Vím o čem mluvím. Snad ob den vymýšlím nový produkt, který nás odliší od ostatních. Zatím se nedaří. Asi to bude tím, že nevymýšlím vymyšlené, ale službu, která bude pro klienty opravdu potřebná, a která s určitostí pomůže jejich businessu.
Martin Lidický
Published by: admin in Nezařazené
Comments are closed.